onsdag 31 oktober 2012

Little by little by hook or by crook.


jag är nervös och nervös och nervös, verkar ha tappat de hjärnceller som pratar svenska idag också. Måste kalla allt för "grejen", jag ville att vi skulle tömma ut vattnet ur regnmätaren idag och sa "vill tömma den. Gröna. Grejen". Visst att vi flyttat ut i urskogen, men vi har ju inte installerat oss under våra stenar under granarna ännu. Inte okej. Tror det beror på att det idag är sista oktober och jag börjar praktisera första november. Mest troligt. WÄH. Okej. Jag ska försöka att inte stressa upp mig så mycket, för jag ser faktiskt fram emot att börja!

för övrigt var vi till stan idag och gjorde lite ärenden och jag pillade på tyg och tänkte på gardiner. Jag köpte förstås inget tyg, för då hade ju jag behövt mäta före och det hade jag såklart ingen tanke på att göra före vi for. Hurra, hurra. Så bra är jag.

snart måste vi börja med någon slags middag och sen ska jag ägna mig åt garderobsdyk. Inte så kul. Men nödvändigt.

6 kommentarer:

  1. Mina hjärnceller önskar dig lycka till med morgondagen :) kanske vi syns lite oftare igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Ja, jag har en timme lunch, vi kanske kan äta ihop någon dag? :D

      Radera
    2. ja, det skulle vara fint. Kanske du kan tassa över till caféet på mitt jobb? Eller så går vi ut någonstans.Blir bra hur som :)

      Radera
    3. ja, det kan jag nog - om jag får vägbeskrivning och lots ;D ja, blir nog bra hur som :D

      Radera
  2. Lycka till med praktiserandet :)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).