måndag 29 oktober 2012

I'm waking up, I feel it in my bones.

idag har jag druckit någon balja kaffe och spelat in en videoblogg om flytten. Det återstår att se om ni får se den, blev kanske lite för informativt. Inte så värst roligt, alltså. Nåja. Jag måste också acceptera lite själv hur jag pratar, eh. Sami är på jobb idag så jag har ganska tråkigt, det regnar också. Till och med katterna är inne, då är det illa. För att ha varit stadsfrassar har de anpassat sig lite väl bra till "landet". De är ju aldrig hemma! Vem ska jag då prata med? Mig själv? Det är väl opassande? ... säger jag, som inte gjort så mycket mer än just det, idag. Ehe.

8 kommentarer:

  1. Det är helt okej att prata med sig själv! :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, jag hoppas det - annars har jag satt mig själv i smeten! ;D

      Radera
  2. Åh du får inte retas sådär! Om du spelat in en videoblogg så ska vi bannemig få se den!!! Detta är ett krav!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, det är skämskuddevarning på den, alltså. Men visst, Sami dömde inte ut den helt, så jag tror det kommer upp ;D

      Radera
  3. Och varför skulle man inte få prata för sig själv om man inte har någon annan att prata med;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. precis vad jag och min spegelbild tycker! ;)

      Radera
  4. Svar
    1. haha, ja! Jag hörde den på reklamen till Assasins Creed 3 och kände att: det här är en skön låt!

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).