onsdag 10 oktober 2012

I really don't mind what happens now and then.

Photobucket
... det är nu alla förstår varför jag inte har någon modeblogg. Jag har däremot två katter, en i bakgrunden - titta bara!

hittills idag har jag hunnit vara till museet och skrivit praktikavtal (och blivit hur pepp som helst!), köpa försenad födelsedagspresent till Sami (eh, ja), lämna praktikavtalet till AMS och varit förvirrad tillsammans med en förvirrad receptionist och sådär. Vi var även till Renhållningen med lite skrot, snurrade förbi fader Anderssons jobb utan fiskelycka (alltså ... han var inte där) och handlat lite. Får se lite vad resten av dagen har att bjuda på, tänker mig att lite promenad eller en cykeltur borde finnas på agendan. Ja. Hm. Får se.

Sami tog förresten bilderna på mig här uppe, men det kanske ni gissade ändå.

6 kommentarer:

  1. En helylletjej;) Tycker precis hon släktas med någon jag känner...

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahaha, påminner om ganska många i vår moderiktiga familj ;)

      Radera
  2. Jag ska inte heller ha någon modeblogg ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. men du kunde ha en mer än jag ;)

      Radera
    2. mjaaa, tveksamt. Velourbyxor och en oversize byggiströjja är inte så highfashion ;)

      Radera
    3. det beror ju på vad man själv tycker är fashion ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).