onsdag 10 oktober 2012

Bjuder på gårdagens kaffe.

Photobucket
Photobucket

4 kommentarer:

  1. Finfint med ångan ur muggarna :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag gillar också! Tack! Det är ju alltid så kallt i det här huset så det ångar alltid mer än "normalt", det är ju lite bra och ... lite dåligt ;D

      Radera
    2. haha, allt ont för nått gott med sig? Eller inte allt kanske, men just kylan gör tydligen det ;)

      Radera
    3. haha, ja - men annars är det inte kul att gå omkring hemma och frysa hela tiden trots att man har varmaste yllebyxorna på sig ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).