måndag 15 oktober 2012

Allt du har väntat på krymper på nära håll.

Photobucket

vaknar upp från ännu en dröm fylld av obehag, andra natten i rad och fjärde gången på kort tid. Jag drömmer aldrig mardrömmar, så jag vet inte vad det är. Kanske stress. Skulle ju inte vara så underligt, när allt kommer omkring. Nåja. Idag vet jag inte om det blir så mycket gjort, vi har tänkt vänta med att flytta allt (sängen till exempel) tills på onsdag. Varför då, tänker du? För vi ska ta Sidden med oss till Godby och vaccinera honom, och hur man än svänger på det, är det kortare dit härifrån. MÄH. Jag måste bli av med nervositeten runt mitt hjärta.

6 kommentarer:

  1. Fin bild :D Och lycka till med vaccineringen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Ja, det ska nog gå bra, bara vi kommer ihåg det den här gången ;D

      Radera
  2. Varför så nervös? :( Hoppas du kommer kunna sova bättre framöver, allt hänger på en god natts sömn :) Sjukt fin bild!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag vet inte, jag har alltid haft ett oroligt hjärta. Kanske det går över bara flytten är avklarad. Hoppas det, i alla fall. Ja, jag fungerar inte ordentligt utan mina åtta timmars sömn, och dem var det ett bra tag sedan jag fick.

      tack!

      Radera
  3. så fint! och hoppas verkligen att du mår bättre snart!
    sv: tusen tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack och tack, jag tror det ordnar sig :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).