torsdag 27 september 2012

Something so trivial.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

igår var det ett evinnerligt trissande hit och dit hela dagen, först for jag efter Emil från skolan lite efter 08, så skulle han tillbaka till 12 och Sami och jag skjutsade först honom till skolan och sedan for vi och handlade. Sen slutade Emil någon gång vid 14 och så hämtade jag honom därifrån. När vi kom hem spelade vi lite TP och när Sami kom hem från sin skola, lagade han varm choklad med marshmallows i åt oss. Gott var det!

4 kommentarer:

  1. Mmm, gott med varmchoklaaad :D

    SvaraRadera
  2. Choklad med marsmallows har jag aldirg ens tänkt på - eller smakat på;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är nog något amerikanskt påfund, men det är gott! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).