fredag 28 september 2012

Det som är som det är, och sådant där.

Photobucket

idag var jag till studievägledare och pratade distanskurser. Jag är fortfarande inte helt säker på någonting, men jag är kanske lite mindre osäker än före. Kanske. Men själva studievägledaren var mycket trevlig, gillade henne. Alltid något! Nämen. Ja. Får se vad det blir, går allting åt annat håll än jag skulle vilja i höst, kanske jag börjar fundera seriöst. Just nu avvaktar jag. Försöker få koll på livet, lite i alla fall.

imorgon tänkte jag sätta mig i min putterburk (bil) och ta mig ut till far och mor och lille lillebror. Blir bra, börjar bli ett tag sedan jag var dit, igen. Jag håller tummen för fint väder, men det känns lite som önsketänkande. Nåja, nu blir det Bones och varm choklad, före det är dags för nattning!

4 kommentarer:

  1. Distanskurser låter bra, i alla fall som lite tidsfördriv sådär :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, får se lite hur det går nu i höst, sen ska jag fundera!

      Radera
  2. Välkommen hit :) Du är efterlängtad:

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).