måndag 9 juli 2012

Som att kasta en sten högt över taken.

har ont i fötterna som en rackarns tok idag. Inte nice. Fick sova till klockan fyra imorse tills min kropp bestämde sig för att det skulle vara vaken. Kul. Liv. Kulaste livet, verkligen. Har jobbat som i en dimma idag, skulle man kunna säga. Minns ingenting. Emil kom hit vid fyra och nu är han på bio, bion slutar halv tolv och sen ska han sova här. Funderar på att ta en förberedelse-tupplur nu, så jag får sova lite i alla fall. Nåja, det ordnar sig nog. Säger vi. För övrigt har jag precis kikat runt på Internetet och är väldigt sugen på att beställa mig en blixt till kameran. Would be nice.

måste nog sätta mig ner med min plånbok och fundera, eh.

4 kommentarer:

  1. Så ditt klickfinger var inte så ouppfostrat igår att den klickade hem den då? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, nej, jag var så trött i hela armarna igår så det blev inget ;D

      Radera
  2. Jag köpte min externa blixt via Dealextreme (billigt kina-företag med gratis frakt till alla i hela världen). Blixten kostade mig 450-500 kronor och jag är såååå nöjd! Rekommenderar att kika där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hm, jag kommer nog beställa från cyberphoto eller scandinavian photo, för jag är extremt konservativ och sådär när jag beställer något. Dessutom vill jag ha en Nikonblixt. Alltså en äkta vara. Menmen, smakar det så kostar det ;D

      bra att du är nöjd i alla fall :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).