onsdag 11 juli 2012

Promenader och barfotabarn.

igår kom Mimi hit när hon slutat jobba, vi gick på promenad:
Photobucket
Photobucket
Mimi ville gå barfota, toka!
Photobucket
Photobucket
vi gick mot Möckelö strand, eller vad det nya området nu heter.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
så kom vi fram till en strand.
Photobucket
Photobucket
Mimi skuttade i vattnet direkt.
Photobucket
efter en stund kunde inte jag heller stå emot.
Photobucket
Photobucket
sen började Mimi hoppa omkring, skvätta vatten och fällde nästan sig själv. Jag tog avstånd från den aktiviteten och gick och byggde mig en båt.
Photobucket
Photobucket
båten. Och så avslutar vi med den här fina flamingon jag hittade. Eh.

8 kommentarer:

  1. Aha, det är så det ser ut åt det hållet:)
    Det slog mig nu att det är ovanligt lite man har gått barfota i år. Nästan lika lite som man har badat...konstig sommar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, fast det lär nog ändra ganska hastigt, men tanke på hur mycket det är
      planerat att byggas!
      Jag går barfota så fort jag får tillfälle, men badat har jag inte alls i år :(

      Radera
  2. Fin liten båt måste jag säga!
    (klockan är 23.13 och jag har suttit och läst bloggar sen typ 19.00. Är inte helt hälsosamt att ha 400 olästa inlägg på bloglovin. 18 av dessa inlägg är skrivna av dig, och det första har jag läst nuuuu! För jag gissar att din intresseklubb är jätteintresserad va,va,va?! (; )

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, ska jag lära dig "vika" en sådan eller kan du redan? ;D

      (nämen! Du måste komma ihåg livet på Internet i vardagen! Klart min intresseklubb är intresserad - sitter med blocket och pennan i högsta hugg!)

      Radera
    2. Jaa, du får lära mig någon gång :D
      Hmm, det är ju så svårt att minnas internetz när jag har fullt upp i mitt IRL liv ;)

      Radera
    3. du får påminna mig någon gång vi är i närheten av vass då! :D

      ts-ts-ts, man har alltid tid för internet ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).