måndag 2 juli 2012

Önskeinlägg pt. 2.

några av er var intresserade att se hur det ser ut hemma hos mig, vad det riktigt är för ställe vi flyttat till och sådär. Jag vill bara påpeka att det absolut inte är färdigt här hemma ännu och att alla saker inte är på rätt plats (alla saker är inte ens de saker vi tänkt ha kvar när vi är klara). Nåja, nu kör vi:

Photobucket
när man kommer in i hallen är det här vad man kan se.
Photobucket
Photobucket
vardagsrummet.
Photobucket
Photobucket
sovrummet.
Photobucket
Photobucket
kök, längtar tills vi kommit så långt att kaklet är på plats!
Photobucket
ungefär världens minsta toalett.
Photobucket
före den "yttersta ytterdörren" finns en glasveranda som jag tror kan bli fin bara vi får den lite städad.
Photobucket
Photobucket
utanför, Sami klipper gräset.

jag iddes inte fotografera källaren eller garaget, för det är så mörkt där och så mycket kvar att göra, så det fick vara bra så här.

10 kommentarer:

  1. Då har du inte varit på bions toaletter! DE är små.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nope, det har jag inte - och jag vill inte dit heller! ;D

      Radera
  2. Hur bra som helst:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tror det börjar hägra inflyttningskaffe någon helg snart, så ni vet ;D

      Radera
  3. OK;) Jag har slut på semestern efter nästa vecka. Börjar jobba den sextomde igen, alltså.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nå, på helgen jobbar du väl inte?

      Radera
  4. Svar
    1. du får se IRL sen, jag tycker själv det ser bättre ut på riktigt ;D

      Radera
  5. max, max, sushi, lax05 juli, 2012 12:23

    Vad fint det var!

    Men visst saknas det en soffa i vardagsrummet? Antar att den är på väg? En solstol med madrass må funka, men det blir svårt när ni är två.

    Nu får ni ta och bygga en bastu och en pool i trädgården!

    Ha en underbar sommar, det har jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag tycker också det! Har inte saknat lägenheten alls ännu :D

      hahaha, ja. Vi var och beställde en i ... förrgår tror jag. Kommer om åtta veckor. ÅTTA VECKOR, liksom. Nåja, den är ju beställd och på väg och så. Det är för övrigt inte meningen att solstolen ska vara inomhus, den ska stå på altanen som inte är byggd än ;D

      ha! Vi har bastu i källaren!

      ja, jag ska försöka - är så mycket jobb i vägen hela tiden bara ;D
      Då önskar jag dig en fortsättningsvis bra sommar, Maxen! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).