söndag 8 juli 2012

Igår.

Photobucket
det var 26 celsiusar varmt och kvavt som tusan i luften. Sid ville varken vara inne eller ute, så han var mittemellan.
Photobucket
Anna kom på besök och vi satt på min picknickfilt i skuggan och åt glass och drack bubbelvatten.
Photobucket
gosa kisse.
Photobucket
Photobucket
så gick vi på en promenad.
Photobucket
synd att vi inte var spritsugna, med tanke på vad vi hittade vid vägen. Eh.
Photobucket
sen gick vi hem och Sami lagade middag och sen pratade vi ungefär resten av kvällen. Bra dag.

6 kommentarer:

  1. Attans att vi inte var spritsugna, tänk vilken chans vi missade! ;) eh.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag vet! Det harmar ju lite idag, det! ;D

      Radera
    2. Jamen visst gör det! ;) Såna där chanser dyker nog inte upp så ofta ;D

      Radera
    3. nej, jag har då aldrig fått en sådan chans förut, i alla fall ;D

      Radera
    4. de kanske dyker upp vart 22 år eller nått! ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).