söndag 8 juli 2012

Idag.

jag följde med Anna ut till Tellholm för att vattna växter i regnet.
Photobucket
Photobucket
Anna kikar efter tomater.
Photobucket
kikandet gav resultat!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
så vattnades det och skördades lite.
Photobucket
Photobucket
hej, vidvinkel-Anna!
Photobucket
sen for vi och hämtade upp Annas faster och hennes väninna och skjutsade dem till stan.
Photobucket
efter det for vi till S-market och köpte glass, och sedan åkte vi hem till mig.
Photobucket
Sami hade haft tråkigt när han var ensam hemma, så han hade slängt ihop lite kokosbollar.
Photobucket
så pratade vi lite och sen blev det middagsdags och Anna for hem.

slut.

4 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).