tisdag 10 juli 2012

Hanna med mat- och sovklockan.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

typ så känns det, min klockas visare står antagligen på världens fluffigaste kudde exakt nu. Skulle behöva gosa ner mig i sängen, stänga av hjärnan en stund och bara sova. Men det går ju inte för sig. Har stämt promenadträff med Mimsen ikväll och jag tror inte det är en så jättejättebra idé att sova en stund före. Två saker kan hända: 1) jag lyckas sova någon timme och vaknar alldeles dum i huvudet och seg och yr och arg och sådär eller 2) jag sover som ett litet barn hur bra som helst och är pigg resten av dygnet. Inte ultimat för en som stiger upp 05.35 varje morgon.

Emil var på sen bio igår och sov här efteråt. Bion slutade halv tolv. På natten. Ja, natt. Halv tolv är natt i min värld. Ungefär direkt när han kommit hit gick jag och dråsade i sängen och sov som en gris ända tills klockan var 05.31. Sen var det dags för hela jobbfaderullan igen och Emil var ensam här med katterna, men det gick ju bra. När jag kom hem drack vi kaffe och sådär. WÄH. Nu tappade jag tråden. Sitter och stirrar igenom datorn och försvinner ut i Universum. Dåligt. Det går inte så bra för mig idag, faktiskt. Ont i nacken har jag också.

nu kom Sami hem, tjoho!

4 kommentarer:

  1. Ja, visst börjar det vara natt vid halv tolv :)
    Och tappade trådar lite varstans...

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, då har det ju nästan varit natt en timme redan ;D
      så är det.

      Radera
  2. Halv 12 är natt, men det har inte min kropp lärt sig så jag är ofta väldigt mycket vaken vid den tiden typ alla kvällar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, jag kanske är vaken men då är jag som en klump deg ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).