torsdag 5 juli 2012

Dagens krigsskada.

Photobucket

idag har jag skurit mig i fingret på en sax jag försökte rengöra. Alltså, jag skar mig i mitt finger, inte saxens finger för saxar har inga fingrar. Så, nu har vi klargjort det. Jag är fruktansvärt duktig. Ja, jag vet att du vet att jag vet att du vet att vi båda vet det tillsammans, det är meningen. Den kosmiska balansen är återställd och så vidare. Nu kurrar det i min mage ("de' knorrar i masson") så jag tänkte lägga några minuter på skåpdykning och sen kanske det blir att kika lite serie tills Sami kommer hem, om jag inte hittar på något annat, hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).