tisdag 3 juli 2012

Blink your eyes: one for yes, two for no.

Photobucket

ha! Jag mår - tro det eller ej - rätt bra idag. Jobbet flöt på, jag åt ordentlig lunch så jag inte kände mig hjärndöd och nu när jag kom hem städade jag upp i köket innan jag hann bli irriterad på oredan. Nice. Så har jag släppt ut katterna, vattnat blommor och bäddat sängen. Om ungefär en timme ska jag börja fara in mot civilisationen igen för att hämta upp Sami, vi ska beställa soffa! Hurra! Snart slipper vi sitta på golvet som små barn när vi ska se på film, tjoho ("tjoho, tjoho, här gungar en ko" - Mamma Mu)!

apropå film - eller egentligen serier, men serier är ju som långa filmer uppdelade i små delar, ungefär - vi såg klart House M.D. förra veckan och nu har vi börjat titta på Heroes. Jag har velat se på det länge, för jag har kikat på delar av avsnitt förut när det gick på TV och pappa tittade på det, men jag gick ju och lade mig runt tio på kvällarna då, så jag hann inte se så mycket av det. Tyckte dock det verkade bra. Och det är det. Mhm. Ja, det var väl mest det jag ville säga. Och ja, Mimi, jag har börjat se på den här säsongen av True Blood nu, jag är inte så efter längre!

vi bakade "solskensbullar" (= bullar fyllda med vaniljkräm) igår, blev gott.
Tror jag ska måda i mig en nu. Hej så länge!

10 kommentarer:

  1. Hahha :P Du vet att Awkward har börjat igen, va? :D

    Jag vill också ha bullar fyllda med vaniljkräm!

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej, eller ja, men jag har inte börjat titta på det än. Måste förbereda mig mentalt för Jennas lugg - störde mig fruktansvärt på den i förra säsongen, ehe ;D

      baka då, fröken cafékvinnan!

      Radera
    2. HAHHAHA, du kommer bli glad för den var ihop genom hela avsnittet har jag för med ;P Iaf. så var den det då jag faktiskt tänkte på den, då tänkte jag "nu blir Hanna glad" ;D

      Radera
    3. hahahaha, sweet! ;D kanske jag vågar börja se på den här säsongen då! ;D

      Radera
  2. Vad bra, att det måddes bra och att det flöt på bra och att ni hade vaniljbullar och så vidare:). Allt bra är bra!

    SvaraRadera
  3. Saknar Heroes! Tycker de skulle kunna göra fler säsonger av den :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. du får börja se om den! ;D

      Radera
    2. haha, ja kanske det :p Men vi har ju ett antal säsonger av supernatural att se först ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).