söndag 17 juni 2012

We thought you had it in you but no, no, no.

Photobucket
foto: Sami.

jag fundilurade såhär, i min fundilursamhet, att det kanske inte är så många av er som sett hela mig, jag tycker ju bäst om att bara visa nunan och därför blir det inte så mycket mer än det. Så kan vi ju inte ha det! Här bjuder jag på två bilder på mig i skrynklig skjorta (med ojämnt upprullade ärmar), bara för att ta dig ur den där ovissheten. Ja, du får tacka mig. Jag är så givmild, förstår du. Givmild och osjälvisk.

nåja, Sami klipper gräset just nu och jag hoppas mest att min mage ska lugna ner sig och att det ska sluta regna snart. Jäkla tråkväder.

8 kommentarer:

  1. Jag gillar dina strumpbyxor!

    Klipper han gräset i regnet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag med! ... bara för det kommer jag nog göra sönder dem alldeles snart...

      ehehe, ja. Eller alltså, det var lite uppehåll och sen började det dugga igen. Men gräsklipparen ville inte samarbeta när det är så blött, så han fick ge upp ;D

      Radera
    2. Det kan jag tänka mig, gräset lägger ju sig när det är blött och det är inte så lätt att klippa det då :P

      Radera
    3. ja, och det fastnar överallt eftersom det blir så ... klistrigt ;D

      Radera
  2. Jag gillar också strumpisarna. Nej, det går inte bra att klippa gräs när det är regnigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag med jag med jag med!

      nej, men det hade vi egentligen räknat med - skulle vara så hemskt fint att få det gjort bara! ;D

      Radera
  3. Men hörröduru, nu kom jag till att tänka på något som jag saknar; Ålands-dialekt! Och när jag tänker efter så har du någon gång långt bak i tiden laddat upp ett filmklipp, en liten kortfilm från gymnasiet(?).. Skulle du inte kunna ladda upp den igen, alternativt länka till den, så att jag får höra lite go' dialekt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, ja, det var Mimi som lade upp den någon gång när vi fortfarande gick på Mediaprogrammet (men sen slutade ju hon blogga några år och tog bort allt som hade med bloggen att göra). Jag ska kika lite och se om jag kanske får upp den någonstans :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).