lördag 23 juni 2012

Midsommarafton, igår.

igår tog Sami och jag vårt pick och pack med oss och åkte ut till Bussö (efter en hel del väghinder och frustration på vägen) för att midsomra oss hos min familj. Nedan följer en massiv bildbomb från dagen, håll i hatten:

Photobucket
Photobucket
vi åt midsommartårta (dock hann vi äta upp den innan jag kom på att hämta kameran ur bilen), gott var det!
Photobucket
Photobucket
Emil och Sami spelade tennis och utgjorde fara för resten av oss, ungefär.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Mandus, pappa, mamma och jag tittade mest på.
Photobucket
Photobucket
plötsligt började gossarna flyga omkring, ingen vet riktigt varför. Måste varit tårtan.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
så blev det för varmt för tennis och vi bara satt på gräset en stund.
Photobucket
Photobucket
matdags.
Photobucket
Emil band sig en vacker krans.
Photobucket
jag var också med, hej. Emil tog bilden.
Photobucket
Lina joinade oss och efter en stund blev det kväll och Sami och jag körde hem igen.
Photobucket
Photobucket
väl hemma gick vi en promenad, plockade blommor och tittade sedan på lite serier och åt chokladdoppade jordgubbar. Fin avslutning på en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).