tisdag 26 juni 2012

Det snurrar i min hjärna.

Photobucket

hej-jag-är-en-klantig-korv och råkade i misstag radera kommentarerna jag skulle godkänna till tidigare inlägg - ni som kommer ihåg var ni kommenterat och inte fått något svar får gärna skriva (samma sak som förut, fast) igen! ... det här är väl ungefär tredje gången jag lyckas med samma sak. Heja mig. Jag måste sluta vara så snabb, helt enkelt. Och, som sagt, kommentera gärna på nytt. Jag gillar kommentarer.

jahapp, när vi fått det avklarat - idag har jag jobbat. Ja, på riktigt. Precis som igår. Och imorgon. Och hela juli, ungefär. Råkade till och med jobba fem minuter längre än det är meningen, säg nu inte att jag inte är engagerad! ... egentligen är jag bara väldigt förvirrad, men det kan vi tala lite tyst om, tycker jag. Jag tog in tvätten när jag kom hem idag, och av dess rätt så torra torrhet kunde jag utläsa att det varit uppehållsväder ungefär tills jag kom hem, nice värre. For för övrigt på jobb med ganska platt och rakt hår idag, kom hem med en virvelstorm på huvudet. Kul att gå ärenden i spöregn i det här håret. Jättekul. Sådär så att man tar varje solglimt som chans att dansa regndansen - för det är så roligt med regn och hår som vill till himlen så fort det känner av fukt i luften!

om en timme ska jag fara efter Sami och hoppas på att det är lite mindre folk som vill skapa köer i rondellerna. Jag blir så aggressiv av att stå i bilkö (ja, jag vet att jag egentligen inte ska uttala mig om sådant eftersom att det är så väldigt små bilköer här på Åland och att man knappt hinner stå helt stilla ens en minut när man köar, men-än-då). Nu ska jag gå och äta ett ägg, tror jag. Ehe.

6 kommentarer:

  1. Mera uppehåll där än här, verkar det som. Men nu på eftermiddan har det varit t.o.m. sol.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det var i stan också några timmar, men sen blev det ösregn igen. Nu är det sol här med!

      Radera
  2. Jag vet att jag kommenterade nått av de inlägg där du raderat lite kommentarer, men jag minns inte vad jag skrev :p haha. Så jag skriver väl en liten kommentar här istället ^^ kanske duger lika bra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, något på midsommarinlägget och något på bilderna på gräset här under ;)
      NEJ! JAG VILL HA SAMMA SAK!!! ... eh ;D

      Radera
    2. Meh, jag kommer ju inte ihåååååååg ><

      Radera
    3. hahaha, jag ska hämta käppen och slååå det ur diiig! ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).