torsdag 21 juni 2012

Den som vill får anteckna.

Photobucket

vaknade 05.35 - steg upp, åt frukost och sådant - cyklade på jobb 06.30 - började jobba 07 - jobbade - slutade jobba 12 - cyklade hem - "kör försiktigt bara så du inte blir mos" - hämtade post - drack vatten - släppte ut katterna - läste lite bok - la mig ute på picknickfilten - somnade - vaknade av att solen ville grilla mig - gick in och la mig på sängen - somnade - vaknade - somnade - vaknade - somnade - vaknade av huvudvärk - tog burana - lagade smörgåsar och kaffe - åt framför datorn - släppte in Sid.

ungefär så. Sitter som en varm och seg klump nu, visste att det var en dålig idé att somna! Ska laga en smörgås till åt mig och snart kommer Sami hem, då ska vi äta middag och sen är det snart dags för mig att cykla på jobb för att jobba två timmar till. Nåja, imorgon är jag ledig och sen är det ju ändå helg. På måndag börjar allvaret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).