onsdag 20 juni 2012

Dagen idag.

kläder: jeans, linne och randig tröja (+ arbetsrock) på jobbet och nu har jag en randiger klänning påmmä.
smink: ingenting.
frisyr: fult, platt och i knut i nacken.
mat: dagens middag kanske blir uppvärmda rester, kul.
vill ha: GLASS!
sägning: "du kan gärna cykla på vänster sida också, annars får du en massa klet på däcken".
humör: trött, surig, glad, hyper - jag pendlar lite.
borde: reda upp i tvättkorgen.
längtan: att Sami ska komma hem och efter helgen.
roligaste: kafferumsprat.
tråkigaste: att jag är så medveten om att det behöver städas här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).