lördag 2 juni 2012

Bitar ur dagen.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

idag har vi varit till stan och gjort ärenden, kommit hem och druckit kaffe och sedan har vi pysslat på här hemma, kan inte med ord beskriva hur skönt det är att inte behöva fara "hem" till stan längre. Under dagen har vi också hunnit med att gå på en liten promenad i regnvädret, vilken bra början på sommaren, nio grader varmt och regn. Eh. Nåja, kanske det blir bättre väder nästa vecka. Kanske.

(... ser ni vad jag ser på syrenbilden? What is seen cannot be unseen. Äsch, det kanske är jag som är felskruvad i huvudet, förresten.)

2 kommentarer:

  1. Ja, det är skönt att "hem" inte är i stan :) Jag vill i alla fall tycka att det var bra med regn, vår sådd höll på och torkade bort. Lite värme på det här till så blir det bra.
    Det där med syrenerna, jag tror att jag vet vad du ser...

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, väldigt skönt är det :)
      nå, vi som inte sått något hade gärna haft uppehåll så vi hunnit klippa gräset redan igår, men man kan ju inte få allt. Ja, nu får det bli varmt!

      ehehehe ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).