tisdag 15 maj 2012

Struntar i att lura tupp.

Photobucket

idag är jag på bättre humör - trött som en sork efter några för få timmar sömn - men jag har precis varit och fått sommarjobb och solen skiner, det är tunn-jacka-värme och det blåser inte. Bara Sami kommer hem ska vi fara och köpa en tub (vet inte om det kallas så, men jag säger så nu och då har jag sagt så) silikon och färg till sovrummet. Tjoho! Tänkte egentligen att jag skulle gått och lagt mig en stund efter jag varit och pratat jobb ("this calls for some serious napping-time", var mina exakta ord), men nu känns det ganska fint att ha börjat dagen lite tidigare än vanligt, så jag struntar i tuppluren den här gången. Just det, jag tänkte fira sommarjobbet med att fara och köpa mig en ny muminmugg! Finfinfint!

8 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).