onsdag 16 maj 2012

Som en trött liten gris.

Photobucket

mmmmm, okej då. Jag kanske borde tagit den där tuppluren igår ändå. Det verkar inte vara hållbart för mig att pyssla i huset till långt in på nätterna och sedan inte sova tillräckligt länge och till på det pyssla ännu en dag långt in på natten. Imorse vaknade jag först 06.50 och var så förbannat trött att jag var som en zombie. Sen vaknade inte jag förrän klockan 12.04 och då fick det vara bra. Känner mig rätt pigg nu, i alla fall. Emil var hit på kaffe och hade med sig kakor och så lekte vi lite med katterna, fick mig att vakna till lite.
Nu borde jag slänga mig i bilen och fara och måla ett element igen, men jag vet inte. Känns inte så jättevärt när det ändå tar ett dygn för färgen att torka och det bara är baksidan jag ska dra på andra strykningen på ännu. Ja, jag är lite negativ idag. Eller, egentligen känner jag mig mest uppgiven när det känns som allt går så långsamt.

-ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).