torsdag 24 maj 2012

Önska något, vad som helst!

Photobucket

eftersom jag har så väldigt mycket i huvudet just nu och allt jag kan tänka på är flytten och att få allt klart, skulle det vara roligt om du som läser min blogg ville önska ett eller flera inlägg du skulle vilja se här hos mig! Det kan vara vad som helst, ingenting är för "dumt" eller "tråkigt"! Har du något du funderar om mig eller min blogg? Har du missat vilka Riddarna Runt det Rektangulära Bordet var? Hur träffades egentligen jag och Sami? Vad tycker jag om för godis och vilket godis avskyr jag? Hur lockar jag håret med plattången? Vill du se mig ha en katt på huvudet? Jag bloggar om vad du vill! Jag hoppas att det är flera som vill önska så jag får många rubriker att blogga om!

skriv dina önskningar i kommentarsfältet i detta inlägg, så blir jag riktigt glad!

15 kommentarer:

  1. Jag vill se ett inlägg om din favoritålder! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. men tänk om jag inte nått den favoritaste favoritåldern ännu?! Hahaha, ja, jag kan fundera på vilken som varit bäst hittills :D

      Radera
    2. Jaa, och blir nån annan bättre sen så får du göra ett nytt inlägg ;)

      Radera
    3. Sen är jag ju såklart nyfiken på det mesta kring flytten, men jag antog att det kommer du skriva om ändå ^^

      Radera
    4. hm, ja, jag lär väl visa hur det ser ut på nya stället när vi är klara, men jag vet inte annars - jag har ju svårt att veta vad som är intressant för andra ;D

      Radera
  2. Svar
    1. det ska jag försöka få till! :)

      Radera
  3. Vill gärna ha foto och fotoredigeringstips. Vore kul att se hur du bor, hur ser din gata ut. Favorit fik, favoritställe i stan, på landet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. har du några speciella önskemål på vad för slags tips du vill ha? :)
      Jag ska ta tag i att visa hur det ser ut här jag bor, är lite flyttkaos ännu, men det ordnar ju sig :D

      Radera
    2. Jag skulle gärna vilja lära mig mera om hur du gör när du sammanför två foton till ett som tex. porträtt tillsammans med blommor. Sedan, vilket fotoredigeringsprogram du använder. Hur får du sån "mjukhet" i dina bilder. Använder du ngt. speciellt filter för att få den lite mer brun, gul, rosa färgskalan som dina bilder har emellanåt? Använder du dig av ngt. speciellt objektiv? Gärna lite tips på hur man får till fina porträttbilder vilket du är suverän på. Hoppas du förstår mina flummiga förklaringar. /Åsa

      Radera
    3. ah, då är jag med! Jag lovar att det ska dyka upp lite sådana tips inom kort :D

      Radera
  4. sushi med lax to the max27 maj, 2012 11:13

    Vardagsbilder, flytten, fotografi / målningar och som Anna sa, ett inlägg om din favoritålder :D När det tagit reda på din favoritålder så vill jag se ett helt inlägg med det temat.. Bilder, texter, målningar, allt!

    Men såklart det jag önskar mest; en bild på dig med en katt på huvudet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ojoj, jag ska se lite hur jag får det att gå ihop - jag är så virrig ibland att jag inte vet vart jag lagt någonting! Men jag ska helt klart försöka!

      hahaha, vet du att det kan jag ge dig ;D

      Radera
  5. Håller med många innan! Älskar dina bilder, glimtar av din vardag och så är jag givetvis vrååååål nyfiken på er gemensamma flytt :D Kör så det ryker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. åhmen tack så mycket!
      Hihi, jag ska visa bara vi kommit i ordning :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).