torsdag 31 maj 2012

Knäckebröd till lunch låter väl inte helt fel?

jaha, blev hungrig som en hungrig gris precis just, panikade upp pirogförpackningen med kniv och ... värmer nu ugnen till 200 grader. Kommer hinna gå i stärv innan den är varm och sen ska pirogerna vara i ugnen i cirka 20 minuter. TJUGI MINUTER! Va. Hur har jag blivit på det här sättet? Två år av mikroanvändande verkar ha gjort mig materiellt beroende, ledsen smileymun. Får väl gå och kika i postlådan några gånger medan allting värms, för att fördriva lite tid, alltså. MEN JAG ÄR SÅ HUNGRIG!!! ... eh.

6 kommentarer:

  1. Hm, tur att jag aldrig har börjat med mikro, ser jag. Räcker bra med den grad av hunger som förekommer här annars :)

    SvaraRadera
  2. Har ni inte packat upp Micron än, eller har den gått sönder? :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. alltså, vi har ju skaffat ny mikro och hade inte borrat hål i skåpet för sladden ännu. Men nu är den på plats!

      Radera
    2. ja! ... den ser dock väldigt hightek ut, så jag kanske inte vågar använda den ändå ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).