måndag 21 maj 2012

Igår, igår, igår.

jag har hunnit med en sväng ner till stan med en blankett till AMS och en adressändring till Posten, köpt lite annat strunt och packat tre blå IKEA-kassar med sängkläder, handdukar och kuddar. Nu sitter jag här en stund för att varva ner och försöka få ner temperaturen lite, ska bära ner allt till bilen och fara till huset med det snart. Jag tänkte att jag kunde berätta lite och visa några bilder från igår medan jag svalnar lite.

Photobucket
Photobucket
först kom farmor och farfar hit en stund, de hade en finfin blomma med sig.
Photobucket
sen kom Emil farandes på sin moped och så åt vi tårta.
Photobucket
Photobucket
Emil gav katterna godis, man kan nästan få dem att cykla enhjuling för de här godisarna.
Photobucket
Photobucket
så hjälptes vi åt att bära lådor till bilen och sedan att bära in lådorna i huset. Det är tungt att flytta ibland.
Sen åt vi morotskaka och såg på Aladdin.
Photobucket
Photobucket
och så körde Emil hem och jag väntade på att Mimsen skulle dyka upp. Henne glömde jag dock ta bild på av någon anledning.
Photobucket
... och sådär. Roligt att både Sami och Mimi är så på det klara med vad som är mina favoritgodisar, ihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).