onsdag 30 maj 2012

Hur man fördriver tio minuter.

Personligt
Vad heter du: hanna häggblom
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: ida-maria, har jag förstått att det varit tal om
Var bor du: i ett litet hus
Hur lång är du: 162,5 centimeter över gräsrötterna
Ögonfärg: blågrönish
Hårfärg: blond

Pratar du fortfarande med
Personen du kysste senast? ah
Han som sa "jag tycker om dig" första gången i ditt liv? ... inte på ett tag.
Han som fick dig gråta sist? ja
Han du klappade till senast? ehe, ja

Brukar du
Krama dina tjejkompisar? om de förtjänat det
Och med dina killkompisar? har inte så många, kan man räkna sin lillebror?
Strula på fester? är inte partysvinet
Snacka i mobilen flera timmar om dagen? nej, det blir dyrt och öronen steks

Har du
Ljugit för dina föräldrar? det ska nog ha varit något litet, det
Sovit i samma säng som det motsatta könet? ja
Sovit mellan två killar/tjejer? om man ... räknar bröderna?
Gjort nått "sexuellt" offentligt? nej
Ljugit för en vän? alltså jag tycker inte man ska ljuga
Rökt/snusat? nej
Rökt brajja? men... nej

Kläder
Vad använder du just nu för jacka: tjocktröja modell grå, eh
Vad använder du just nu för skor: blå vans eller sköna-att-promenera-i-skor
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: fin klänning, strumpbyxor, cardigan och liten sko
Vad har du för skostorlek: 38-39

Senaste personen som
Du pratade med: sami
Du gick på bio med: sami, emil, emils kompis och mimi
Du gick på stan med: sami eller mimi
Du kramade: sami
Såg dig gråta: sami
Skällde på dig: ... här hemma är det jag som skäller. Och katterna förstås
Messade dig: sami
Ringde dig: sami

Har du någonsin
Bråkat med ditt husdjur: eh, ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej, som tur är!

Stuff
Är du ensam nu: jappjapp
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: säkert någon gång

Extra stuff
Tar du droger: nej
Vad är du mest rädd för: älgar ... och att ramla framlänges och slå in/ut framtänderna
Vilka kläder sover du i: ... sovsköna kläder
Var vill du gifta dig: kanske på någon röd klippa vid något blått hav. Som alla andra uppblåsta påfåglar jag träffat
Kör du bil: jodu, min alldeles egna
Har du ett jobb: inte ännu
Gillar du att ha folk omkring dig: det beror på vem det är
Är du ett hälsofreak: verkligen inte
Har du någon tatuering: nej

2 kommentarer:

  1. åh, jag trodde att jag var den enda som fruktade dessa ondskefulla älgar! Folk bryjar bara skratta när jag nämner min älgfobi :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, nej, jag blir alldeles kall i magen när jag ser en älg. Alltså, egentligen kanske jag inte är rädd, men de är så mycket större än mig och om de ville kunde de avsluta mitt liv hur lätt som helst - så jag respekterar dem och låter dem ha sin frid så långt bort från mig som möjligt. Ehe.

      ska vi starta en klubb?

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).